Levertijd en Bezorginformatie
Alle leveringen vinden plaats op werkdagen. Houd er rekening mee dat op feestdagen onze bezorgtijden kunnen afwijken.

Bezorgadres Kiezen
Wij verwerken jouw bestelling altijd zo spoedig mogelijk. Wanneer jouw bestelling al onderweg is, kunnen wij deze niet meer aanpassen. Wil je toch nog het afleveradres wijzigen na het plaatsen van de bestelling, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op zodat we de wijziging kunnen doorvoeren.

Bezorgafspraak Wijzigen
In de bestelnotitie kun je aangeven op welke dag je het product geleverd wilt hebben. Voor grote items zoals matrassen wordt standaard een bezorgafspraak gemaakt. Kleine items zoals kussens, bedovertrekken worden per post verstuurd en zullen binnen 1-3 werkdagen arriveren. Als je tijdens de bezorging niet thuis bent, proberen we het nog een enkele keer. Bij afwezigheid tijdens de tweede leveringspoging laten we jouw product achter bij een PostNL ophaalpunt waar je het kunt ophalen.

Pakket Volgen
Het exacte tijdstip van de levering hangt af van de vervoerder. In de bevestigingsmail staat aangegeven welke vervoerder jouw product zal afleveren.
  • PostNL: Bij levering met PostNL ontvang je een Track and Trace code waarmee je de gehele bestelling kunt volgen.
  • GLS: GLS is onze bezorgingsdienst voor Frankrijk en België. Ook bij GLS ontvang je via de mail een Track and Trace code waarmee je je gehele bestelling kunt volgen.
Bezorgkosten
Verzendklasse Afmetingen Nederland (€, excl BTW) België (€, excl BTW) Duitsland (€, excl BTW) Frankrijk (€, excl BTW)
Briefpost Min 90 x 140 x 1 mm, Max 380 x 265 x 5 mm, Max 2 kg € 5,99 € 5,99 € 6,99 € 9,50
Pakket post Max 100 x 50 x 50 cm, 0-10 kg € 6,99 € 6,99 € 7,50 € 12,99
Pakket post XL NL: 10-30 kg, 176 x 78 x 58 cm / BE: Max gordelomvang 300 cm, waarbij max 200 x 80 x 60 cm € 9,50 € 9,50 € 8,50 € 14,60

Niet de Volledige Bestelling Ontvangen?
Als je twee of meer items hebt besteld en niet alle items tegelijk binnenkrijgt, kan het zijn dat sommige producten vertraagd zijn en een dag later aankomen. Verschillende producten kunnen ook met verschillende bezorgdiensten worden geleverd. Als het product na een dag wachten nog steeds niet binnen is, neem dan vriendelijk contact met ons op!

Track and Trace geeft aan dat het pakket afgeleverd is, maar dat is het niet. In dit geval is er meestal een briefje achtergelaten door de bezorger met benodigde informatie en/of is het pakketje bij de buren afgeleverd. Ga dit eerst na. Als dit niet het geval is, neem dan contact op met de klantenservice van de bezorger of met ons.

Track and Trace Code geeft aan dat het pakket bij een afhaallocatie is, waar is dat?
Als de Track and Trace code dit aangeeft, heb je hoogstwaarschijnlijk ook een briefje in de brievenbus gekregen met de locatie. Als dit niet het geval is, neem dan contact op met de bezorgdienst. Zij kunnen aan de hand van jouw barcode zien bij welke afhaallocatie het pakket zich bevindt.